Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2020 08:08 - Тайни откровения
Автор: theblackfairy13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 364 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 27.01.2020 10:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    С най- добрата ми приятелка се бяхме запътили към магазина за вино, когато на стълбата видях младо момче- красив, висок с хубаво тяло. Но не това ми направи впечатление, усетих нещо. Нещо странно, сякаш знаех, че с него говорим на един език и реших да рискувам. Заговорих го.      
     Колко малко знаех тогава само. Мислех, че ще му помогна да се нанесе и да си стъпи на краката, ще прекарам няколко страстни нощи с него в леглото и ще продължа с живота си. Но не това се случи...      
     С времето този млад красавец се превърна във всичко за мен- приятел, брат, баща, а в последствие дори любовник. Сякаш той знаеше, че ще означава толкова много за мен и не искаше да се поддаде на животинският си инстинкт, сякаш ме пазаше, сякаш бях специална. Месеци на ред той, просто, ме "обработваше". Влезна под кожата ми и се превърна в моя слабост, а после се настани удобно и в сърцето ми. А от скоро обзавежда къщата, която построи за себе си в най- дълбоките и мрачни места в душата ми.       
     От няколко месеца, обаче, живеем разделени и част от мен липсва. Домът в душата ми е празен, а стопанинът му е далеч за дълго време. Усещам как мракът, който той прогони и замени със слънчеви лъчи, се възвръща и е по- черен от всякога. Страхувам се, че ще загубя моят ангел завинаги и тъмнината ще се засели постоянно в мен. А аз все още помня колко студено е в тъмното, и колко самотно.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: theblackfairy13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42237
Постинги: 49
Коментари: 28
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031