Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2016 05:21 - Ще горя
Автор: theblackfairy13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 510 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.12.2016 11:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
            *Любовта се променя. Тя не остава същата за повече от един миг, а колко продължава един миг зависи само и единствено от човека, който е разпалил любовния огън в сърцето ти.*
           

             В моето сърце любовта може да бъде разпалена за една секунда, но може да бъде потушена, завинаги, за стотна от тази секунда. Всеки ден сърцето ми пламти от любовен огън и всяка сутрин точно в пет часа този огън гасне. Остава пепел, която се разпилява по цялото ми тяло и бавно, но сигурно боядисва душата ми в черно. 
            През първата седмица бяха просто черни петна и душата ми приличаше на сладък далматинец. През тази първа седмица започнах да опознавам новата среда, в която вече живеех. Различни хора от различни краища на света започнаха да търсят място в сърцето ми. 
            През втората седмица черното ме беше обзело до такава степен, че петната вече не бяха малки и черни, а малки и бели. Тогава срещнах един мъж, който безмълвно, само с поглед, успя да открие най- прекият път към сърцето ми- отворена рана. Тази същата рана, която един друг мъж беше оставил години преди тази среща и която до ден днешен стои отворена. 
            През третата седмица вече се будех до красивия руснак с море вместо очи. Мъж, в чийто живот бях просто играчка или поне така мислех. Мъж, чието сърце не може да обича или поне така мислех. Мъж, чиито чувства бяха предизвиквани само от желанието да вкарат поредната красива жена- трофей под завивките си или поне така мислех. 
            В следващите няколко седмици забелязах, че красивият руснак не просто е влюбен в мен, но и започва да ме обича, че се превръщам във важна част от ежедневието му и че всичко, което външно показва е само повърхността на един огромен айсберг скрит дълбоко под хиляди лъжи. Докато осъзнавах всичко това душата ми промени цвета си на черен и всеки ден точно в пет часа сутринта започна да умира. Нямаше спасение за мен. 
             Спасението се намира на хиляди километри от мен и вече не ми принадлежи. Желанието ми да се прибера в родината се изпаряваше с всяка следваща секунда и постопенно и неусетно започнах да търся нови дестинации из Европа. Нови места, нови преживявания и много пътуване, за да не ми остава време да мисля за разрастващата се рана вътре в мен, за разбитите надежди на синеокият ми любовник и мъжът, когото унищожи всяка частица любов в мен.
               Любовта, която пламна за една целувка време угасна за три секунди... тази сутрин точно в пет часа. Сега е шест и усещам мириз на газ. 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: theblackfairy13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42230
Постинги: 49
Коментари: 28
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031