Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2016 01:54 - Късно вечер
Автор: theblackfairy13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 507 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Късно вечер хората мислят за различни неща- бизнес, мечти, утрото, любов, липси. Късно вечер аз мисля за празнотата вътре в мен. Не, не говоря за дупката от ляво(а там определено няма дупка), говоря за празнотата в душата ми. Пустота, като в Сахара. През живота ми минаваха много хора(предимно мъже), но никой не оставаше за дълго. Един си тръгваше, пристигаше следващия. Понякога минаваха нялолко дни дори седмици преди да се появи нов пътник, но аз търпеливо чаках. Чаках, чаках... Чакам. И до тук... Оставам си с чакането, което може да продължи месеци, години, но съм добре така- сама и сигурна в желанието си. Сигурна съм, че искам да не ми е празно вече. Не искам временни пътници, искам гара. Влак съм. Неспиращ. Препускащ. Влак, с пътници, без гара.
Що за чуден свят? Отваря празнота, а после нищо. Оставя я да прерастне в черна дупка и да те погълне целия. И като стане достатъчно голяма тая дупка започва да поглъща и околните и докато се усетим всички се оказваме в една огромна пропаст. Тела без души. Влизаме, излизаме. Секс без любов. Любов... 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: theblackfairy13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42455
Постинги: 49
Коментари: 28
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930